Włodek
VIP - Very Important Pr0
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: 11:06:23 m is month Temat postu: |
|
|
Kuba, Kuba, Kuba... czyżbyś czytał recenzjeTYLKO podstawki? Czyżbyś zapomniał o recenzji dodatku "Winter Assault"? Masz tam i rużnorodność misji, i rużnorodność ras... plus dodatkowa rasa (W Dark Crusade mają być jeszcze 2, co daje w sumie 7 grywalnych stron konfliktu). Po drugie poruszasz sie całymi oddziałami a nie pojedynczymi żołnierzami a straty możesz nawet w trakcie starcia uzupełniać, 4 możliwości dokupywania sprzętu ciężkiego pojedynczym żołnierzom (Plasma gun, Rakietnica, miotacz ognia i ciężki "marabin maszynowy" (Nazwa "Bolter" niezbyt wiele wam powie...)) Fakt że zwykłym Bolterem nie zrobisz prawie nic czołgowi jest znaczący biorąc pod uwage, że w Warcrafcie rodzaj pancerza i ataku miał znaczenie, aczkolwiek poza katapultami nie dawał się zbytnio zauważyć... Oczywiście grafika też jest o wiele lepsza niż w Warcrafcie plus dowolne manipulowanie kamerką czyli denonowi możesz wjechać nią prawie w dupe... Takie coś jak "Deep Strike" pozwalające na zrzucenie jednostek bezpośrednio do bazy wroga też jest... Na scrimichu celów masz do wyboru bodaj z 10... możesz też zaznaczać kombinacje ich na zasadzie albo... albo... Wydobywanie surówców też jest zdecydowanie inne, zaznacza sie punkty strategiczne i zdobywa sie pierwszy z zasobów - "Punkty Rekwizycji", do energii buduje się generatory. Do wyprodukowania najpotężniejszych jednostek trzeba zdobyć relikt i go utrzymywać, ciekawie sie robi jak na polu jest 8 stron a relikt jest tylko 1, wtedy zarzarcie sie o ciego wszyscy biją... Ciekawe, przyjemne dla oka i niespotykane w RTSach jest też to, że można włączyż żeby zwłoki nie znikały z pola bitwy czyli jak jest mała plansza i o jakiś punkt toczą sie zarzarte boje zwłok jest po prostu po kolana. Sceny walki wręcz to nie tylko animacja ataku + animacja oberwania z tego ataku... jak jakaś jednostka zginie z ręki drugiej to włącza sie czasami widowiskowa scena śmierci, na przykład wielki demon jak zabije jakiegoś żołnierza piechoty łapie go w łape, wyciska sobie go gardła (nazywa sie Krwiopijec), podrzuca do góry i wali w takiego spadającego jegomościa bokiem topora i taki gość leci dosyć daleko... Każda rasa ma jakieś specjalne zdolności dostępne tylko dla siebie na przykład eldarzy (takie pseudo-elfy) mogą teleportować budynki i dowolne oddziały albo sprawiać, że stają sie niewidzialne, u orków każdy budynek to wierzyczka z zamontowaną wielką splufą a budowniczowie są niemal darmowi, u gwardii można przechodzić z jednego budynku do drugiego poprzez "Podziemne Tunele" a każdy budynek to stanowisko do którego jak wejdą żołnierze zamienia się w wierzyczke, u chaosu jednostka podstawowa czyli Kosmiczni Marines Chaosu jako jedyna pełnowartościowa jednostka walcząca mają infiltracje czyli mogą sie stawać niewidzialni dla przeciwnika tak długo, aż pokarze sie jakiś bohater, Kosmiczni Marines mają jednostki leczące... Kolejną zaletą gry jest intro... warto zainstalować gre chociażby po to, żeby zobaczyć jej intro bo jest jednym z lepszych jakie widziałem...
Czy tyle argumentów cie satysfakcjonuje, Kuba?
Post został pochwalony 0 razy
|
|